Skensvar

Nej, men visst. Låt signalerna gå fram utan att svara när jag ringer dig. Det kan jag leva med. Men fittpung på de operatörer som gör att det helt plötsligt dröjer längre mellan två signaler, än det gjort mellan de tidigare, så att jag tror att personen ifråga har svarat. Jag ÄLSKAR att känna mig som en idiot när jag säger "Ja, tjena, det är j..." för att sedan rodnande tystna när det plötsligt går fram ytterligare en signal. Eller kopplar om till telefonsvarare. NOT! Hoppas innerligt det står en skadeglad programmerare bakom fenomenet. Då kan jag förstå humorn i det hela. Jag skulle gå runt och skratta för mig själv förjämnan om jag hade kommit på en så lysande idé. Om det däremot bara är en teknisk slump, när det händer, då... då... BAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0