När grannen inte är boven

Här går man och är förbannad på grannen med baslådan från helvetet, och så visar det sig att han är riktigt trevlig, har sänkt basen och allt som är fel är att väggarna är dumma i huvudet som för minsta vibration upp till mitt sovrum. Vad fan ska man säga liksom?! Han har gjort allt han kan. Förutom att flytta högtalarna, men det förstår jag ju själv att jag inte kan kräva av honom.

Hej mina kära hörlurar med rejäla kåpor. Dags att komplettera er med ett par ännu bättre, kanske. Grannen kan jag ju inte gärna skälla på mer. Och väggar hjälper som inte att klaga på. Tvivlar på att hyresvärden byter dem för att lilla jag lider av bitter överkänslighet mot basljud. Fan mä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0