Bristfällig analys från de som borde kunna...

Men låt bli att kommentera de avsnitt jag behöver mest input på då, gubbjävlar. Gör det bara! Tänk inte på mig, inte. En stackars student med studiepanik. Lämna mig till mina egna mediokra tolkningar, ni. Visst, jag överlever säkert. Behöver väl inte era dumma erfarenheter och insikter i ämnet. Fatan mä! (Om dudesen som skriver bibeltolkningar, utan att kommentera de mest intressanta grejerna. Jag skulle verkligen behöva deras åsikter för att genomföra min interpretation av Mark 4:1-9. Typ NU!) Fatan är förövrigt en sammanslagning av Satan och Fan. Ba' så ni vet! Med ovanligt bittra hälsningar /BittraBerit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0